Metatag : Trt Arşiv Serisi Full Albümleri İndir - Full Albüm indir Dinle - Full mp3 Albüm indir Dinle - 2016 Full Albüm indir Dinle
Latest Movie :

Trt Arşiv Serisi Full Albümleri İndir

Trt Arşiv Serisi Full Albümleri

İndirme Linkleri : http://www.redbunker.net/users/KO-songsli/7093

Dev Seri Albüm Arşivim : http://www.redbunker.net/users/KO-songsli



Trt Arsiv Serisi - Avni Anil - Unutamiyorum 1 (CD 1)

1. Ahmet Meter - Kanun Taksimi (1:16)
2. Ahmet Ozhan - Kurumus Topraklar Gibiyim (6:10)
3. Cengizhan Sonmez - Gun Be Gun Yasanan O Hatirayi (6:09)
4. Faruk Salgar - Bir Kere Bakanlar Unutur Derdii Gunahi (4:30)
5. Gokalp Yuzluer - Tanbur Taksimi (0:48)
6. Gul Yazici - Sen Korfeze Geldigin Zaman Yildizlar Guler
7. Guler Basu Sen - Gozlerin Bir Ask Bilmecesi
8. Koro - Unutamiyorum
9. Melda Kuyucu - Dil Sad Olacak Diye Kac Yil Avuttu Felek
10. Nusret Yilmaz - Aksamin Oldugu Yerde Bekle Diyorsun
11. Salih Caglar - Klarnet Taksimi (2)
12. Salih Caglar - Klarnet Taksimi
13. Seda Gulbeyaz - Ey Bu Bahcelerde Esen Eski Sarkilar
14. Yahya Geylan - Aglaya Aglaya Giderim Diyor ( Gelin Alayi )

http://www.redbunker.net/8ln0yduop11q


-----------------------------------------------------------

Trt Arsiv Serisi - Avni Anil - Unutamiyorum 1 (CD 2)

1. Ahmet Meter - Kanun Taksimi 2 (0:54)
2. Alp Arslan - Kaderimde Hep Guzeli Aradim (5:43)
3. Alper Ayorak - Sevmek Aci Bir Arzu Derler Sevilmiyor Sevenler (3:41)
4. Bayram Coskuner - Ud Taksimi (0:53)
5. Belgin Gok - Sevmiyorum Seni Artik Gozlerimi Geri Ver (3:55)
6. Celal Abaci - Ask Nedir Nasildir Bilen Var Mi
7. Cesitli Sanatcilar - Safalar Getirdiniz Safa Geldiniz Dostlar
8. Esma Basbug - Oyle Dudak Bukup Hor Gozle Bakma
9. Esra Icoz - Bir Peri Masali Kulaklarina
10. Melihat Gulses - Sarkilar Soyle O Sahillerde
11. Necmettin Yildirim - Biraz Kul Biraz Duman O Benim Iste

http://www.redbunker.net/p2gmzvt3pv2z

-----------------------------------------------------------

Trt Arsiv Serisi - Avni Anil - Unutamiyorum 2

1. Ahmet Ozhan - Bir Atesin Yanarim Kulum Yok Dumanim Yok (5:21)
2. Ali Osman Akkus - Sarkilar Yazdim Sana Sazlar Seni Kiskandi (4:25)
3. Bahadir Ozusen - Bir Goz Asinaligi Var Aramizda (4:05)
4. Canan Sezgin Geylan - Bir Eylul Getirdi Sevgini Bana (4:38)
5. Cavit Sirman - Bu Aksam Butun Meyhanelerini Dolastim Istanbul (4:04)
6. Cigdem Yarkin - Ne Olur Aksamlari Gelsen Otursan Yani Basima
7. Elif Guresci - Omrumuzun Son Saati Calmadan Gel Ne Olur
8. Erkan Yuksel - Piyano Taksimi
9. Filiz Satiroglu - Icimde Nice Uzun Yillarin Ozlemi Var (Agla)
10. Hilal Celebi - Mihrabim Diyerek Sana Yuz Vurdum
11. Mehmet Safak - Ask Bu Degil Yapma Guzel
12. Nurten Demirkol - Kader Kime Sikayet Edeyim Seni
13. Salih Caglar - Klarnet Taksimi
14. Tugce Becerikli - Gozlerin Komur Senin Bakisin Omur Senin
15. Turay Dinleyen - Keman Taksimi
16. Vedat Kaptan Yurdakul - Ruya Gibi Ucan Yillar Biraz Durun Duru

http://www.redbunker.net/535ibgldmsyx


-----------------------------------------------------------

Trt Arsiv Serisi - Guldeste 2 - Uzun Havalardan Secmeler 32

1. Abdurrahman Kizilay - Dede Gene Yuz Aydir (5:17)
2. Ahmet Sezgin - Kara Bahtiim Kem Talihim (4:40)
3. Ali Can - Pencereden Kar Geliyor (4:56)
4. Aynur Gurkan - Dertliyim Garibim Hastadir Gonlum (6:29)
5. Enver Demirbag - Gamze Deler (4:00)
6. Erkan Surmen - Garip Senin Bu Sozlerin Hakka Yaramaz
7. Hasan Ozel - Cikam Yuce Daglarin Basina
8. Ibrahim Can - Gene Geldi Yaz Baslari
9. Izzet Altinmese - Ben Bir Kilicogluyam Muhabbete Yerim Var
10. Mehmet Sekse - Evlerinin Onu Kaya Deligi
11. Muharrem Ertas - Yine Goc Eyledi de Avsar Elleri
12. Munevver Ozdemir - Husnun Senin Ey Dilber Nadide Kamer Mi
13. Muzaffer Erturk - Bulbul Gule Mi Geldin
14. Nurettin Dadaloglu - Leylam Kalk Gidelim Yolumuz Irak
15. Recep Kaymak - Kar Mi Yagmis Diyarbakirin Dagina

http://www.redbunker.net/6wnklwa5eaev


-----------------------------------------------------------

Trt Arsiv Serisi - Hacer Bulus - Zeyno

1. Hacer Bulus - Acis Emin Aldemir (1:02)
2. Hacer Bulus - Anons (0:13)
3. Hacer Bulus - Bir Dalda Iki Kiraz (3:18)
4. Hacer Bulus - Camlibelden Ciktim Yayan (3:53)
5. Hacer Bulus - Gesi Baglarinda Dolaniyorum (3:21)
6. Hacer Bulus - Gidecegim Gurbet Eldir
7. Hacer Bulus - Hastane Onunde Incir Agaci
8. Hacer Bulus - Hem Okudum Hemi De Yazdim
9. Hacer Bulus - Kadir Mevlam Senden Bir Dilegim Var
10. Hacer Bulus - Karpuz Kestim Yiyen Yok
11. Hacer Bulus - Kekligimin Kafesi
12. Hacer Bulus - Koyun Gelir Yata Yata
13. Hacer Bulus - Mendilimin Yesili
14. Hacer Bulus - Ninnari Oylum Oylum
15. Hacer Bulus - Peskir Cektim Direkten
16. Hacer Bulus - Sabah Oldu Sabah Oldu
17. Hacer Bulus - Sarilma Capaya Pek Nazikcesin (U.H.)
18. Hacer Bulus - Sut Ictim Dilim Yandi
19. Hacer Bulus - Yamacimdan Gelen Kucucuk Gelin
20. Hacer Bulus - Yuce Dag Basinda Yanan Bir Isik
21. Hacer Bulus - Zeyno Bana Kar Getir

http://www.redbunker.net/7gdzccqjtw4e


-----------------------------------------------------------

Trt Arsiv Serisi - Hale Gur - Yayla Yollarinda

1. Hale Gur - Altin Tas Icinde Ginam Ezdiler (3:39)
2. Hale Gur - Ardictandir Guyularin Govani (3:45)
3. Hale Gur - Armut Agaci (4:06)
4. Hale Gur - Beyler Bahcesinde Gandiller Yanar (2:13)
5. Hale Gur - Caya Vardim Cay Bulanik (2:38)
6. Hale Gur - Cek Deveci Develeri Nadastan
7. Hale Gur - Dolan Gel Sevdigim Burdur Dagini
8. Hale Gur - Evrenkoy'un Alt Yaninda Bostani
9. Hale Gur - Geceleri Kalkar Kalkar Aglarim
10. Hale Gur - Goca Camin Gurlemesi Dal Ilen
11. Hale Gur - Iki Bulbul Derelerde Un Eder
12. Hale Gur - Meseden Gel A Surmelim Meseden
13. Hale Gur - Nazaglu'nun Aman Biber Gibi De Benleri Vay
14. Hale Gur - Nerelerden Sokun Edip Gelirsin
15. Hale Gur - Ovalar Ovalar Ergin Ovalar
16. Hale Gur - Penceresi Dilmeden (Kezban Yenge)
17. Hale Gur - Yagar Yagmur Yer Yas Olur
18. Hale Gur - Yayla Yollarinda Kaldim Yaliniz

http://www.redbunker.net/yc0v56ltr0gj


-----------------------------------------------------------

Trt Arsiv Serisi - Il Il Turkulerimiz - Antalya

1. Antalya - Ak Cesmeden Sular Ictim (Koro) (4:39)
2. Antalya - Al Devesi Mor Kosekli (Hediye Huseyin) (2:04)
3. Antalya - Antalya Nin Mor Uzumu (Ciler Satiroglu) (3:49)
4. Antalya - Antalya Zeybegi (Hulki Riza Ipek) (3:28)
5. Antalya - Antalya Zeybegi (Koro) (3:35)
6. Antalya - Bir Kilo Kestaneyi Aldim Elliye (Koro)
7. Antalya - Birini Yavrum Birini (Koro)
8. Antalya - Cay Basina Bostan Ektim Yayildi (Koro)
9. Antalya - Cay Benim Cesme Benim (Osman Kalay)
10. Antalya - Cekemedim Akca Kizin Gocunu (Ahmet Gunday)
11. Antalya - Derenin Basindayim Yarimin Pesindeyim (Makbule Kaya)
12. Antalya - Dinar Yolu Gide Gele Asindi (Koro)
13. Antalya - Erende Yaylasinda Yaylayamazdim (Koro)
14. Antalya - Evlerinin Onu Igde Dallari (Mustafa Ozcan)
15. Antalya - Gokte Yildiz Yuz Altmis (Hale Gur)
16. Antalya - Kivrak Zeybek (Koro)
17. Antalya - Komsunun Adi Ali Mulazim (Koro)
18. Antalya - Otme Dugguk Otme Bagrim Eziktir (Emine Akmenekse)
19. Antalya - Testi Doldurdum Caydan (Sebahattin Gulumser)

http://www.redbunker.net/0nwmol3eje3w


-----------------------------------------------------------

Trt Arsiv Serisi - Il Il Turkulerimiz - Bursa

1. Bursa - Arpa Da Ektim Olacak (Erol Koker) (3:03)
2. Bursa - Asalim Asalim Daglar Asalim (Koro) (4:46)
3. Bursa - Bahcede Erik Dali (Elvan Sevim) (3:51)
4. Bursa - Ben Yemenimi Al Isterim (Hanim Sesler) (3:17)
5. Bursa - Bindim Atin Birine (Cimen Ilter) (2:51)
6. Bursa - Cici Pabucum Cici (Sabahat Aslan)
7. Bursa - Denizde Urganim Var (Erkek Sesler)
8. Bursa - Dereler Doldu Tasinan (Tekin Buyukkaya)
9. Bursa - Evlerinin Onu Nane Maydonoz (Koro)
10. Bursa - Goca Bakir Gumlemez (Koro)
11. Bursa - Indim Yarin Bahcasina (Koro)
12. Bursa - Menevsesi Tutam Tutam (Koro)
13. Bursa - Meseli Daglar Meseli (Sibel Guzel)
14. Bursa - Oturmuslar Herekenin Agalari (Ibrahim Can)
15. Bursa - Pinara Vurdum Gazmayi (Koro)
16. Bursa - Simsir Pinarin Ustuyem

http://www.redbunker.net/6nz7i8802lw5


-----------------------------------------------------------

Trt Arsiv Serisi - Il Il Turkulerimiz - Hatay

1. Bahattin Turan - Eli Elime Degdi (2:39)
2. Ferman Boran Selik - Al Mendili Mendili (2:42)
3. Hediye Huseyin - Kaleden Indirdiler (4:52)
4. Koksal Coskun - Aman Aman Bagdatli (5:09)
5. Koro - Altin Tasta Gul Kuruttum (3:55)
6. Koro - Damdam Dama Ip Gerdim
7. Koro - Fincani Tastan Oyarlar
8. Koro - Gul Kuruttum Gul Kuruttum
9. Koro - Hasan Dagi Oymak Oymak
10. Koro - Lofca Nin Ardinda Kaya
11. Koro - Pinara Vurdum Kazmayi
12. Koro - Tutuncuden Tutun Aldim Yuz Dirhem
13. Makbule Kaya - Dam Basina Ciksam Sacim Yellenir
14. Mustafa Ozcan - Hanim Arabaya Binmis
15. Osman Kalay - Kuyu Basinda Bakir
16. Perihan Ipekkentli - Su Karsiki Dagda Kar Var Duman Yok
17. Resit Muhtar - Hey Guzel Han Guzel Han
18. Tugba Ger - Vardim Baktim Sut Pisirmis
19. Tuncay Kemertas - Ben Bir Yuce Beydim (U.H. Amik Agazi)

http://www.redbunker.net/y3octjsd9p33


-----------------------------------------------------------

Trt Arsiv Serisi - Il Il Turkulerimiz - Izmir CD1

1. Izmir - Bir Atas Ver Cigarami Yakayim (3:22)
2. Izmir - Duvar Ustunde Durdum (2:14)
3. Izmir - Ferizler (Gerizler) Basinda Hoplayamadim (3:50)
4. Izmir - Izmirin Kavaklari (3:46)
5. Izmir - Kalenin Bedenleri (3:15)
6. Izmir - Mendilimin Ucuna Sakiz Bagladim
7. Izmir - Otme Bulbul Zeybegi
8. Izmir - Soylenir Gezersin Yaban Ellerde
9. Izmir - Su Somayla Bergamanin Arasi
10. Izmir - Uzunda Kavak Dalinda Sallaniyor
11. Izmir - Yas Pinar Koklenir Mi

http://www.redbunker.net/en4e1xb4t7tq


-----------------------------------------------------------

Trt Arsiv Serisi - Il Il Turkulerimiz - Izmir CD2

1. Izmir - Alcak Yuksek Su Tirenin Damlari (3:41)
2. Izmir - Asker Ettiler Beni Kidemli Cavus (4:01)
3. Izmir - Bademliye Bir Incecik Kis Oldu (4:32)
4. Izmir - Geldilerde Ic Avluya Doldular (U.H.) (5:08)
5. Izmir - Gokcen Efem Iner Gelir Inisten (4:31)
6. Izmir - Ilgit Ilgit Esen Seher Yelleri
7. Izmir - Izmir Kordon Zeybegi
8. Izmir - Mezarimin Tasi Bozdaga Karsi
9. Izmir - Nerelerden Sokun Edip Gelirsin
10. Izmir - Sandik Ustunde Sandik
11. Izmir - Sari Olur Ust Yakanin Geveni
12. Izmir - Sinanoglu Derler Benim Adima
13. Izmir - Su Izmirden Cekirdeksiz Nar Gelir

http://www.redbunker.net/a54gtag182jq


-----------------------------------------------------------

Trt Arsiv Serisi - Il Il Turkulerimiz - Kastamonu

1. Kastamonu - Asagidan Geliyor Turkmen Goyunu (Koro) (2:49)
2. Kastamonu - Benden Selam Olsun Bolu Beyine (Koro) (4:08)
3. Kastamonu - Birini Yavrum Birini (Koro) (4:51)
4. Kastamonu - Canakkale Icinde (Koro) (5:09)
5. Kastamonu - Cayirda Buldum Seni (Koro) (2:55)
6. Kastamonu - Cifte Cikar Martinimin Dumani (Koro)
7. Kastamonu - Gara Goyun Yayilir (Gulsen Kutlu)
8. Kastamonu - Giydivanin Kizlari (Koro)
9. Kastamonu - Gokce Agacin Kilimi (Koro)
10. Kastamonu - Hep Beraber Baslayalim (Koro)
11. Kastamonu - Karanfilim Dag Basinda (Emel Tascioglu)
12. Kastamonu - Kiz Bahcende Gul Var Mi (Koro)
13. Kastamonu - Ordek Suya Dalda Gel (Koro)
14. Kastamonu - Sana Ogreteyim Dagdan Asmayi (Koro)
15. Kastamonu - Sepetcioglu (Coskun Gok)
16. Kastamonu - Sivas Topol Onunde (Koro)
17. Kastamonu - Su Cidenin Cesmesi (Nese Dilekcioglu)
18. Kastamonu - Tosyadan Geliyor (Dilek Karadag)
19. Kastamonu - Yas Nane Kuru Nane (Emine Koc)

http://www.redbunker.net/77120a7gjzd3


-----------------------------------------------------------

Trt Arsiv Serisi - Il Il Turkulerimiz - Kirklareli

1. Kirklareli - A Bre Suleyman Aga (Koro) (2:45)
2. Kirklareli - Ah Tiren Kara Tiren (Sevim Seckin) (3:30)
3. Kirklareli - Akil Ermez Yaradanin Sirrina (Elvan Sevim) (4:54)
4. Kirklareli - Arzum Daglarda Gezersen (Koro) (4:04)
5. Kirklareli - Bahcelerde Biberiye (Rustem Avci) (3:24)
6. Kirklareli - Dere Geliyor Dere (Beyhan Karsli)
7. Kirklareli - Galatada Yanar Gazlar (Erol Koker)
8. Kirklareli - Harman Yerini Supurdum (Koro)
9. Kirklareli - Haydi Bre Kara Yusuf (Koro)
10. Kirklareli - Kalk Gidelim Yar Seninle Nemseye (Arzu Aldemir)
11. Kirklareli - Kirklar Uzerinden Dogar Sabah Yildizi (Adile Kurt Karatepe)
12. Kirklareli - Kurdelemin Uclari Ipekten (Koro)
13. Kirklareli - Tabakamda Tutun Yok (Celal Bakar)
14. Kirklareli - Uzun Kavak Ne Gidersin Engine (Gulcan Kaya)

http://www.redbunker.net/x2c4d7wm9efx


-----------------------------------------------------------

Trt Arsiv Serisi - Il Il Turkulerimiz - Manisa

1. Manisa - Aman Aman Nalbandim (Koro) (3:08)
2. Manisa - Armut Agaci (Makbule Kaya) (4:34)
3. Manisa - Ates Attim Samana (Osman Kalay) (3:01)
4. Manisa - Aysenin Evinde Oyalida Sandik (Nuri Esenturk) (2:50)
5. Manisa - Fadimem Has Bahcenin Yollari (Mustafa Ozcan) (3:15)
6. Manisa - Gun Gorunmez Melengecin Dilinden (Koro)
7. Manisa - Igdenin Dali Gevrecik Olur (Ahmet Gunbay)
8. Manisa - Iki Durnam Gelirde Bagdat Elinden (Ciler Satiroglu)
9. Manisa - Kabartan Zeybegi (Nihat Kaya)
10. Manisa - Kapinin Onunde Tas Ben Olaydim (Koro)
11. Manisa - Kirmizi Bugday Ayrilmiyor (Koro)
12. Manisa - Konsol Ustunde Mumlar (Havva Karakas)
13. Manisa - Koyun Bende Ask Oduna Yanayim (Saime Canturk)
14. Manisa - Sendeki Kaslar Bende Olsa (Koro)
15. Manisa - Sigaramin Incesi (Koro)
16. Manisa - Sipil Zeybegi (Hulki Riza Ipek)
17. Manisa - Sogudun Yapragi Narindir Narin (Serpil Kaya)

http://www.redbunker.net/51g7j9i0hla0


-----------------------------------------------------------

Trt Arsiv Serisi - Il Il Turkulerimiz - Rize

1. Rize - Bilettim Oragimi - Horon Havasi (Naci Keskin) (4:09)
2. Rize - Cay Elinden Oteye (Koro) (3:49)
3. Rize - Denizde Vardir Kara (Aysun Gultekin) (3:14)
4. Rize - Derenin Kuyulari (Ali Riza Gundogdu) (2:52)
5. Rize - Gemiye Cektuk Yelken (Koro) (3:50)
6. Rize - Gokte Ay Misun (Koro)
7. Rize - Hayde Gidelum Hayde (Arzu Aldemir)
8. Rize - Hemsinin Yaylalari (Ibrahim Can)
9. Rize - Kerez Cicek Aciyor (Umit Tokcan)
10. Rize - Kiremite Su Dustu (Koro)
11. Rize - Oy Daglarum Daglarum (Gulcan Kaya)
12. Rize - Pestamal Tezgahina (Elvan Sevim)
13. Rize - Salina Salina Suya Gidersin (Celal Bakar)
14. Rize - Sari Cicegim Sari (Koro)
15. Rize - Sismanogli Vurdiler (Koro)
16. Rize - Sivrinin Tepesinde (Koro)
17. Rize - Tabancamin Sapini (Adile Kurt Karatepe)
18. Rize - Turku Deyurum Saga (Nihat Erdag)
19. Rize - Yenge Kizin Bir Tane (Erol Kokler)

http://www.redbunker.net/cxpc7t49m2d1


-----------------------------------------------------------

Trt Arsiv Serisi - Il Il Turkulerimiz Amasya

1. Amasya - Bana Cevreyleyip Geyip Dokunma (3:02)
2. Amasya - Bugun Benim Efkarim Var Zarim Var (3:53)
3. Amasya - Bulguru Kaynatirlar Kenanim (3:59)
4. Amasya - Eglen Sana Bir Nasihat Edeyim (4:13)
5. Amasya - Esimden Ayrildim Yamandir Halim (4:01)
6. Amasya - Evlerine Vardim Kapi Surgulu (Koro)
7. Amasya - Felek Sad Olacak Gunun Gormedim
8. Amasya - Gokyuzunde Boluk Boluk Durnalar
9. Amasya - Halay Cekin Duzulsun (Koro)
10. Amasya - Karsidadir Eveleri
11. Amasya - Kilo Kilo Elmalar Amasyanin Gencleri
12. Amasya - Kiz Pinar Basinda Testi Doldur
13. Amasya - Merzifon Karsilamasi (Baglama Toplulugu - Enstrumantal)
14. Amasya - Pencerede Perde Ben (Koro)
15. Amasya - Sabahtan Ugradim Pir Divanina
16. Amasya - Tek Kapidan Ciktim Yuzum Peceli

http://www.redbunker.net/p5wbbc3np4e0


-----------------------------------------------------------

Trt Arsiv Serisi - Mehter Grubu Ve Mvd Akademik Rus Ordu Toplulugu CD1

1. Rus Ordu Toplulugu - Ballada O Soldate (4:40)
2. Rus Ordu Toplulugu - Ceyranim Gel Gel (2:58)
3. Rus Ordu Toplulugu - Estergon Kalesi (2:14)
4. Rus Ordu Toplulugu - Hicaz Humayun Pesre (3:53)
5. Rus Ordu Toplulugu - Istiklal Marsi (Turkiye Cumhuriyeti Milli Marsi) (1:11)
6. Rus Ordu Toplulugu - Kazak Dansi
7. Rus Ordu Toplulugu - Mehter Vuruyor
8. Rus Ordu Toplulugu - Nihavent Longa
9. Rus Ordu Toplulugu - Rusya Milli Marsi
10. Rus Ordu Toplulugu - Soloviyi Rossi
11. Rus Ordu Toplulugu - Suzinak Pesrev
12. Rus Ordu Toplulugu - Tavas Zeybegi
13. Rus Ordu Toplulugu - Ti Pozovi Menya Rossiya (Sen Beni Cagir Rusya)

http://www.redbunker.net/21ae267ne4mk


-----------------------------------------------------------

Trt Arsiv Serisi - Mehter Grubu Ve Mvd Akademik Rus Ordu Toplulugu CD2

1. Rus Ordu Toplulugu - Ah Ti Nocenka (Ah Gece) (3:31)
2. Rus Ordu Toplulugu - Bis-Ceddin Deden (2:26)
3. Rus Ordu Toplulugu - Ceddin Deden (2:18)
4. Rus Ordu Toplulugu - Genc Osman (2:24)
5. Rus Ordu Toplulugu - Glyaju V Ozora Sinie (Mavi Gollere Bakiyorum) (4:07)
6. Rus Ordu Toplulugu - Hekimoglu
7. Rus Ordu Toplulugu - Kalinka
8. Rus Ordu Toplulugu - Karadeniz Oyunu
9. Rus Ordu Toplulugu - Katyusa
10. Rus Ordu Toplulugu - Kirklareli Ekibi
11. Rus Ordu Toplulugu - Ney Taksimi
12. Rus Ordu Toplulugu - Poputnaya Pesnya (Yolculuk Sarkisi)
13. Rus Ordu Toplulugu - Tekbir-Selat-I Ummiye (Niyaz Ilahi)
14. Rus Ordu Toplulugu - Uvezu Tebya Ya V Tundru (Seni Tundraya Goturecegim)
15. Rus Ordu Toplulugu - Yine Bir Gulnihal
16. Rus Ordu Toplulugu - Zavituski

http://www.redbunker.net/hhqiz3a3mxap


-----------------------------------------------------------

Trt Arsiv Serisi - Meral Ugurlu'dan Secmeler

1. Meral Ugurlu - Ah Ceb Midir Bu Ya Sevad-i Ah-i Punhanim Midir (3:24)
2. Meral Ugurlu - Akibet Viran Edip Gonlum Felek (3:38)
3. Meral Ugurlu - Cihan Leyl U Aglar Benimcun (4:09)
4. Meral Ugurlu - Cok Kildi Harap Dilleri Mahmur Nigahin (4:16)
5. Meral Ugurlu - Deva Yokmus Neden Bimar-i Aska (3:07)
6. Meral Ugurlu - Dil Besteye Lutf-u Keremin Ma Hazer Eyle
7. Meral Ugurlu - Evvel Benim Nazli Yarim
8. Meral Ugurlu - Ey Gonca-i Nazik Tenim
9. Meral Ugurlu - Ey Gul-i Nevbahar An
10. Meral Ugurlu - Ey Lebleri Gonca Yuzu Gul Serv-i Bulendim
11. Meral Ugurlu - Geldi Bir Hale Gonul
12. Meral Ugurlu - Gonul Gitmek Ister Gurbet Illere
13. Meral Ugurlu - Humari Yok Bozulmaz Meclis-i Meyhane-i Askin
14. Meral Ugurlu - Kanun Taksimi (Kanun-Erol Deran)
15. Meral Ugurlu - Kanun Taksimi 2
16. Meral Ugurlu - Kanun Taksimi
17. Meral Ugurlu - Kemence Taksimi
18. Meral Ugurlu - Kunc-i Gamda Ruz U Seb Dil Bi Huzur
19. Meral Ugurlu - Ney Taksimi 2
20. Meral Ugurlu - Ney Taksimi
21. Meral Ugurlu - Ok Gibi Hublar Beni Yaydan Yabana Attilar
22. Meral Ugurlu - Sahim Hemise Lutfun Umar Bu Futadecik
23. Meral Ugurlu - Uyur Daim Uyanmazdi

http://www.redbunker.net/i9c5zg25tvxc


-----------------------------------------------------------

Trt Arsiv Serisi - Osman Kalay - Solo Albumler Serisi

1. Osman Kalay - Asker Olup Vatana Hizmet Eylerem Men (1:51)
2. Osman Kalay - Bademliye Bir Incecik Kis Oldu (5:06)
3. Osman Kalay - Desti Icinde Bekmez (3:17)
4. Osman Kalay - Devrent Deresine Duman Burudu (6:28)
5. Osman Kalay - Elindedir Baglama (3:01)
6. Osman Kalay - Gine Yesillendi Acipayam Yollari
7. Osman Kalay - Hos Gelisler Ola
8. Osman Kalay - Kahve Koydum Fincana
9. Osman Kalay - Kirmizi Bugday
10. Osman Kalay - Konma Bulbul Konma Nergis Daline
11. Osman Kalay - Osmanimin Mendili Saman Sarisi
12. Osman Kalay - Sandik Ustunde Sandik
13. Osman Kalay - Su Izmirden Cekirdeksiz Nar Geli
14. Osman Kalay - Tuna Nehri Akmam Diyor (Osman Pasa
15. Osman Kalay - Yesil Ayna Takindin Mi Beline

http://www.redbunker.net/ttk22w96phdx


-----------------------------------------------------------

Trt Arsiv Serisi - Safiye Ayladan Secmeler

1. Safiye Ayla - Afveyle Sucum Ey Gul-I Ter Basim Kakma (2:01)
2. Safiye Ayla - Aksaraydan Gecer Iken Cevirdiler Yolumu (3:03)
3. Safiye Ayla - Andikca Gecen Gunleri Hasretle Derinden (3:10)
4. Safiye Ayla - Aysem Aysem Mor Meneksem (2:07)
5. Safiye Ayla - Bir Dalda Iki Kiraz Biri Al Biri Beyaz (3:20)
6. Safiye Ayla - Demem Cana Beni Yad Et
7. Safiye Ayla - Derdim Dilber Yanaklarin Kizarmis
8. Safiye Ayla - Didem Yuzune Nazir Nazir Yuzune Didem
9. Safiye Ayla - Firsat Bulsam Yare Varsam
10. Safiye Ayla - Gemim Gidiyor Bastan Yelkenleri Kumastan
11. Safiye Ayla - Gidelim Goksuya Bir Alem-I Ab Eyleyelim
12. Safiye Ayla - Gonul Durmaz Su Gibi Caglar
13. Safiye Ayla - Hasretle Bu Seb Gah Uyudum Gah Uyandim
14. Safiye Ayla - Havada Bulut Yok Bu Ne Dumandir
15. Safiye Ayla - Kanun Taksimi
16. Safiye Ayla - Karakolda Ayna Var
17. Safiye Ayla - Keman Taksimi(2)
18. Safiye Ayla - Keman Taksimi
19. Safiye Ayla - Klarnet Taksimi
20. Safiye Ayla - Mani Oluyor Halimi Takrire Hicabim
21. Safiye Ayla - Muntazir Tesrifine Hazir Kayik
22. Safiye Ayla - Penceredenkuc Uctu Yandi Yurek Tutustu
23. Safiye Ayla - Sehnaz Pesrevi
24. Safiye Ayla - Sevdi Gonlum Ey Melek Sima Seni
25. Safiye Ayla - Vardim Ki Yurdumdan Ayag Gocurmus

http://www.redbunker.net/uqwu5955nm22


-----------------------------------------------------------

Trt Arsiv Serisi - Saz Musikimizden Secmeler 1

1. Saz Musikimizden Secmeler - 04 Musterek Taksim (2:30)
2. Saz Musikimizden Secmeler - 10 Musterek Taksim (3:07)
3. Saz Musikimizden Secmeler - 13 Musterek Taksim (2:57)
4. Saz Musikimizden Secmeler - 15 Nihavend Saz Semaisi (6:22)
5. Saz Musikimizden Secmeler - 16 - Nihavend Saz Semaisi (3:42)
6. Saz Musikimizden Secmeler - Hicazkar Sirto
7. Saz Musikimizden Secmeler - Keman Taksim
8. Saz Musikimizden Secmeler - Kurdilihicazkar Saz Semaisi
9. Saz Musikimizden Secmeler - Mahur Pesrevi
10. Saz Musikimizden Secmeler - Musterek Taksim
11. Saz Musikimizden Secmeler - Nihavend Saz Semaisi
12. Saz Musikimizden Secmeler - Rast Sirto
13. Saz Musikimizden Secmeler - Sedaraban Pesrevi
14. Saz Musikimizden Secmeler - Sedaraban Saz Semaisi
15. Saz Musikimizden Secmeler - Sehnaz Saz Semaisi
16. Saz Musikimizden Secmeler - Uzzal Pesrevi

http://www.redbunker.net/cc0z30mq1viz


-----------------------------------------------------------

Trt Arsiv Serisi - Serap Mutlu Akbulut - Inleyen Nagmeler

1. Serap Mutlu Akbulut - 10 - Kanun Taksimi (Husnu Anil) (3:20)
2. Serap Mutlu Akbulut - Aliverinb Baglamami Calayim (2:32)
3. Serap Mutlu Akbulut - Ayagina Giymis Sedef Nalini (4:07)
4. Serap Mutlu Akbulut - Baska Soz Soylemem Asktan Yana Ben (4:00)
5. Serap Mutlu Akbulut - Ben Gamli Hazan Sense Bahar Dinlede Vazgec (3:12)
6. Serap Mutlu Akbulut - Bir Emele Bin Ah Ceksen
7. Serap Mutlu Akbulut - Bir Nigahin Gonlumu Etti Esiri Askin Ah
8. Serap Mutlu Akbulut - Bir Sabah Bakacaksinki Bir Tanem Ben Yokum
9. Serap Mutlu Akbulut - Bulbul Ne Gezersin Cukurovada
10. Serap Mutlu Akbulut - Gittin Biraktin Beni Gurbet Ellerde
11. Serap Mutlu Akbulut - Gizli Ask Bu Soyleyemem Derdimi Hic Kimseye
12. Serap Mutlu Akbulut - Gozlerin Bir Ask Bilmecesi Sorar Gibi
13. Serap Mutlu Akbulut - Gozyaslariniz Kalbime Toplanmis Emeldi
14. Serap Mutlu Akbulut - Gunesin Battgi Yerden Bir Donulmez Ufka Gittin
15. Serap Mutlu Akbulut - Inleyen Nagmeler Ruhumu Sardi
16. Serap Mutlu Akbulut - Kanun Taksimi (Husnu Anil)
17. Serap Mutlu Akbulut - Kanun Taksimi (Necati Yildizdogan)
18. Serap Mutlu Akbulut - Keman Taksimi (Atilla Gunduz)
19. Serap Mutlu Akbulut - Kus Olup Ucsam Sevgilimin Diyarina
20. Serap Mutlu Akbulut - Sormadin Halimi Hic Kalbimin Esrari Nedir
21. Serap Mutlu Akbulut - Ufacik Tefeciktin Yemyesil Gozlerin Vardi

http://www.redbunker.net/8bf9nsnc3n29


-----------------------------------------------------------

Trt Arsiv Serisi - Zeki Murenden Secmeler

1. Zeki Muren - Ay Dogar Sini Sini (3:00)
2. Zeki Muren - Benden Ayrilsan Da Gonlum Sendedir (4:36)
3. Zeki Muren - Bir Gonlume Bir Hali Perisanima Baktim (2:42)
4. Zeki Muren - Bir Gun Gelecek Sende Beni Anlayacaksin (4:11)
5. Zeki Muren - Bir Yaz Yagmuru Gibi Geciverdi Askimiz (3:09)
6. Zeki Muren - Canandan Uzak Kaldi Gonul
7. Zeki Muren - Cubugum Yok Yol Ustune Uzatam
8. Zeki Muren - Dile Dustum Senin Yuzunden Yine
9. Zeki Muren - Entarisi Ala Benziyor
10. Zeki Muren - Hicaz Pesrev
11. Zeki Muren - Husranla Gonul Hep Inler
12. Zeki Muren - Kalbimdeki Tek Hatiranin Rengi Solarken
13. Zeki Muren - Keman Taksimi (Sadi Isilay) (2)
14. Zeki Muren - Keman Taksimi (Sadi Isilay)
15. Zeki Muren - Kimseler Gelemz Sende Beni Anlayacaksin
16. Zeki Muren - Nesem Emelim Ruh-I Hazinim Zedelendi
17. Zeki Muren - Sen Beni Bir Buseye Ettin Feda
18. Zeki Muren - Seni Sevdim Pek Cok Sevdim
19. Zeki Muren - Sevdayi Ruhun Ask Eline Son Seferimdir
20. Zeki Muren - Ud Taksimi (Rustu Erinc)
21. Zeki Muren - Viyolonsel Taksimi (Vecdi Seyhun)
22. Zeki Muren - Yayli Tanbur Taksimi (Ercument Batanay)
23. Zeki Muren - Yine Bir Gulnihal Aldi Bu Gonlumu

http://www.redbunker.net/9aqtphubaofu



Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Full Albüm indir Dinle - Full mp3 Albüm indir Dinle - 2016 Full Albüm indir Dinle - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger